Wat kun je van ons vragen?

Daar kunnen we kort over zijn: veel. Heel veel. Dat krijg je ervan, als je er zelf ook plezier aan beleeft om andermans verhaal zo krachtig mogelijk te vertellen. Daarbij maken goede faciliteiten een goede film. We komen met alleen maar eigen mensen en hebben alles zelf in huis: van cameraman tot colorist. Eigen editsets, eigen editors, een timelapse-tovenaar, een animatie-man en zelfs een drone voor de liefhebber; we vinden dit werk veel te leuk om het uit te besteden.

En wij? Wij gaan met je mee, nemen waar en leggen vast. Precies zoals dat bij jou past. Bij jouw wensen. Bij jouw ambitie. Bij jouw budget. Wat je geeft is alleen je verhaal. Wat je van ons krijgt is een film waar je trots van wordt.
Nieuwsgierig geworden? Neem contact met ons op.

Bedrijfsfilms

Een goede bedrijfsfilm kan veel voor je doen. Online vertel je precies waar je voor staat. Met nieuwe klanten open je overtuigend het gesprek. En eigen medewerkers krijgen het portret dat ze verdienen. Zo voegt een goede film niet alleen financieel, maar ook emotioneel waarde toe aan je bedrijf.

Wij doen er alles aan om jouw verhaal optimaal te verbeelden. Of je nu bescheiden wilt blijven, of juist flink wil uitpakken. Daarbij helpt niet alleen onze jarenlange ervaring met bewegend beeld. Maar vooral onze oprechte nieuwsgierigheid. Want door goede vragen te stellen, vertelt het verhaal van de film zichzelf. Wat mogen we voor jou vertellen?

Event Videos

Een evenement als een bedrijfsuitje, een borrel of een seminar is voor veel bedrijven echt iets om naartoe te leven. Maar is het nagenieten niet minstens zo belangrijk? Juist. Daarvoor kun je ons bellen.

We leggen graag herinneringen vast. Daarvoor kiezen we altijd een vorm die het best past bij de gelegenheid, en bij het doel van het portret. We maken een moodfilm, videoclip of informatieve registratie. Zo wordt het nagenieten net zo waardevol als de voorpret.

Promotiefilms

Heeft u een groots verhaal, maar een kleiner budget? Een promotiefilm is kort, krachtig, en uiterst effectief om een enkele boodschap overtuigend mee te delen. Denk aan een bijzondere aanbieding, een evenement of nieuws binnen het bedrijf. Zeer geschikt om zowel intern als extern te gebruiken. En prima passend binnen de kleinere portemonnee.

Showreels

Soms moet het werk zelf het verhaal vertellen. Dan is een showreel erg geschikt. We zoomen in op één of meerdere successen binnen het bedrijf, en laten dus het werk, ja, het werk doen. Zeer geschikt om aan klanten concreet te vertellen wat je in huis hebt, waar je trots op bent, en waar je ze je precies voor kunnen belllen.

Luchtopnamen

De nieuwe trend, ook hier kunnen wij mee filmen. Mooie omgevingsbeelden van het kantoor of evenement. Deze aanvulling op je verhaal is soms nodig en soms een luxe die de film net even dat beetje meer geeft. Net als wij.